wtorek, 22 stycznia 2013

Powitanie

Witam Was serdecznie na moim blogu.
Książki to moja pasja-czytam od małego, na poczatku były to cudowne bajki potem mój gust uległ wyklarowaniu i tak jest do dzisiaj.
Mam nadzieję, że moje komentarze pomogą Wam w podjęciu decyzji czy sięgnąć po dany tytuł?
Popularne stosiki- zagoszczą także w moich skromnych progach, ponieważ  bardzo mi sie podobają :)

Każdy bibliofil z lekką nutką zazdrości spogląda na stosiki innych, szczególnie te własne ale i bibliteczne budzą cichy zachwyt.
Częstotliwość pojawiania się postów...,,tego niewie nikt",przecież kiedyś muszę wyczesać kota, posprzatać dom, wyprasować mężowi koszulę, iść do pracy czy poświęcić się innemu hobby a nawet coś zjeść (kolejność przypadkowa:)
Czasem napiszę o czymś zupełnie innym niż książki...

Bardzo serdecznie witam w moich skromnych oleśnickich progach....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz